Karen er den første du møder, når du booker et møde med Talhuset. Hun står for opstarten af samarbejdet. Herefter får du Anne, Kathrine eller Tina som kontaktperson.
- Momsregnskab, opgørelse, indberetning og betaling
- Lønadministration
- Periodisk bogføring – daglig/ugentlig/månedsvis eller efter aftale
- Udskrivning af faktura til kunder – incl. rykkerprocedure
- Betaling af dine regninger
- Klargøring af materiale til revisor incl afstemninger og dokumentation
- Gennemgang af dine daglige rutiner
Derudover tilbyder vi iværksættere og virksomheder:
- Assistance i forbindelse med opbygning og dokumentation af administrative processer.
- CVR-registrering
- Vejledning i brug af bogføringsprogram
- Opsætning af kontoplan
- Lay-out til faktura
- Tjeklister til iværksættere
- Assistance i.f.m. eksterne konsulenter/rådgivere, bank, advokat, revisor, udlejer mv.