Karen er den første du møder, når du booker et møde med Talhuset. Hun står for opstarten af samarbejdet. Herefter får du Anne, Kathrine eller Tina som kontaktperson.

  • Momsregnskab, opgørelse, indberetning og betaling
  • Lønadministration
  • Periodisk bogføring – daglig/ugentlig/månedsvis eller efter aftale
  • Udskrivning af faktura til kunder – incl. rykkerprocedure
  • Betaling af dine regninger
  • Klargøring af materiale til revisor incl afstemninger og dokumentation
  • Gennemgang af dine daglige rutiner

Derudover tilbyder vi iværksættere og virksomheder:

  • Assistance i forbindelse med opbygning og dokumentation af administrative processer.
  • CVR-registrering
  • Vejledning i brug af bogføringsprogram
  • Opsætning af kontoplan
  • Lay-out til faktura
  • Tjeklister til iværksættere
  • Assistance i.f.m. eksterne konsulenter/rådgivere, bank, advokat, revisor, udlejer mv.